Thursday, August 26, 2010

pembakar semangat


bismillah
baru lepas jalan2 di fb kwn2 lama
mata ku tertarik pada salah satu status update seorang mantan ketua kelas 5 al~jabar tahun lepas
dia dapat 4 flat utk exam baru2 ni
aku tau ko x bc pon blog aku
papepon aku sgt berbangga dan tahniah!!!

selain tu bukan dia saja
malah salah seorang mantan penghuni kelas 5 al~jabar juga telah berjaya mendapat 4 flat di matrik melaka n jd best student sekali
amal betulkah kenyataan mereka tu
ko sama matrik ngan beliau kan?
kan2

apepon sangat gembira dan tumpang gembire la sekali atas kejayaan mereka
dan sgt2 membakar semangat untuk belajar bersungguh2 di yarmouk uni nanti
x mustahil kan pelajar malaysia nak jd best student kat negara orang??
yg penting disiplin dan jaga hubungan baik dengan Allah dan manusia terutama guru dan ibubapa

22 hari lagi..bersediakah anda??


6 comments:

~ Rean~ said...

nanti kt flight kte duk sme2 ea.. hehehe

aLiYaH aHmAd said...

wokey rean
kte duduk sama2
hehehehe

iqin othman said...

aku takdapat 4flat tapi sume 3a+2a- takat ni~hahha


=___="


slmt berangkat ke jordan.
ole2 utk aku sik ada? (eceh, ckp srwk lak)

aLiYaH aHmAd said...

kalau nak dapat 4 flat kene sume a+ ke
pepon tahniah ikin
banyak a hebat tu namanya
ole2..kalau ade rezki nanti ye ade
kene bg kat 11 org yg istimewa dalam family aku dulu
huhu

aftaas said...

kalo nk dapat 4 flat , mstila kne sume a . da kate 4 flat un full mark

aLiYaH aHmAd said...

kalau bi tak a pon bole dapat 4 flat la
sebab bi tak temasuk dalam pengiraan point
kata kwn aku yg dpt 4 flat