Saturday, August 28, 2010

Hepi belated birthday and hepi birthday


bismillah
hepi belated birthday kepada x~ahli usrah aku
syikin othman
yang kini sedang berada di luar sememnanjung malaysia
huhu
sori lambat wish
pepon semoga panjang umur dan murah rezeki
semoga dapat jadi best student di bumi kenyalang sana
(eh sarawak ke sabah eh??)
hehehe


n selamat hari lahir to hafizah mihat
aku rs pija x bc ke blog aku
tp mana tau tbe2 pija terbukak blog ni
this post is special for syikin n u ok
semoga cepat besar dan cepat tinggi
serta cepat matang..hehehe
fakta: pija adalah kwn aku since skola rendah
alhamdulillah jodoh kami masih panjang untuk melanjutkan pelajaran bersama-sama di bumi isra'

wallahua'lam

2 comments:

iqin othman said...

yoish! tengs ali-chan!
aku kt srwk la wei!


p/s: semoga ko pn jd top student kt jordan! ^___^

aLiYaH aHmAd said...

haha
aku asek ingat ko kat negeri bawah bayu deh

kenangku dalam doamu ya~