Thursday, May 12, 2011

tagged dari shafiza =)


Bismillah
just a quick update sebab nak releasekan tension
pastu baru perasaan puteri shafiza telah tagged saya untuk kempen di atas

yep,mungkin usaha yang kecil
tapi saya menyeru muslimat-muslimat di luar sana
TUTUPLAH AURATMU BUKAN BALUTLAH AURATMU
plus bukan je tutup aurat,but sama-samalah kita jaga akhlak sekali


mood: otak sangat tepu baca buku.doakan saya final exam =)

saya menjemput kakak-kakak saya 

dan member blog saya untuk menyebarkan kempen ini
semoga Allah redha

terutamanya cik farha jalila ye.da lama x nampak kowt awak online .hehe



4 comments:

Anonymous said...

Ali, bitaufik wanajah

Lela S said...

cik farha jalila sibuk. vice presiden la kan.hak3. btw, best dga ayat BUKAN BALUTLAH AURATMU.

pUtEri sHaFieZa said...

jom sme2 kite join..hehe =)

ainshams said...

tag yg menarik! :)