Tuesday, June 29, 2010

jiwa gersang

sungguh
jiwa gersang saat ini
sebulan di daurah
walau dipenuhi dengan ilmiah
namun kurang santapan rohani
terpaksa berusaha mencarinya sendiri
rindu majalah solusi
rindu tazkirah dari alam maya
alhamdulillah di kesempatan yang tidak seberapa ini
dapat juga aku menerjah ke alam maya


+ + +
cne aku leh terjah ke alam maya??
sebabab kwn2 aku tgh sebuk berlatih musamarah
insya Allah hari penutup daurah akan diadakan sabtu ni
knp aku x berlatih musamarah?
sebab aku telah diberi kepercyaan untuk menjadi pengerusi majlis
terus terang peratus persiapan teks
zero
sebab xde tentatif penuh
pening kepala dengan sedikit khilaf mengenai persembahan
ktorang dah pakat nak wat musamarah
n laki aku x ingat ape show drg
tbe2 ustaz minx ktorang nasyid huruf hijaiyyah
munazarah
im not sure kalau aku yg salah faham kata2 ustaz
memandangkan ustaz bertutur dalam bahasa arab


seems this week agak bz
lepas satu2 kerja kitorang wat
malam sebok menghafal khutbah
esok pulak ade lakonan bahasa arab
dalam masa yang sama nak pikiak pasal hari penutup lagi

doakan urusan kami dipermudah
wallahua'lam

No comments: